Profesinę patirtirtį formavo darbas ikimokyklinėse įstaigose su bendrųjų ir specialiųjų grupių ugdytiniais. Žinias gilinau Vaiko raidos centre , ankstyvosios reabilitacijos skyriuje.
Darbo veikla-vaikų kalbos ir komunikacijos sutrikimai.
„Vaikai yra ne daiktai, kuriuos reikia formuoti, o žmonės, kuriuos reikia išugdyti.“ – Džesė Lair (amerikiečių pedagogė ir rašytoja)

Jau daug metų dirbu logopede sveikatos apsaugos ir ugdymo įstaigose. Turiu ilgametę patirtį su įvairaus amžiaus vaikais ir suaugusiais koreguojant kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.
Labiau domiuosi veido nesuaugimais, miofunkcine terapija,

Baigiau Šiaulių universitetą, įgijau logopedijos ir specialiosios pedagogikos specialybę. Nuolat tobulinu savo kvalifikaciją kalbos ir komunikacijos sutrikimų srityse, domiuosi įrodymais grįstą logopedine praktika. Daug metų dirbau klinikine logopede sveikatos priežiūros įstaigose, teikdama pagalbą įvairaus amžiaus vaikams ir suaugusiems. Esu Lietuvos logopedų asociacijos tarybos narė.

Baigiau Šiaulių Universitetą, logopedijos ir specialiosios pedagogikos specialybę. Daug metų dirbu logopede su įvairaus amžiaus vaikais, turinčiais kalbos ir kalbėjimo, rašymo ir skaitymo sutrikimų. Nuolat tobulinu savo kvalifikaciją, seku naujoves, jas taikau savo darbe. Vienu iš svarbiausių dalykų laikau pozityvaus kontakto su vaiku užmezgimą ir palaikymą. Siekiu, kad vaikas manimi pasitikėtų, jaustųsi saugus, būtų motyvuotas. Tikiu, kad tik sukūrus emociškai palankią atmosferą kiekvienam vaikui, galimas produktyvus darbas.

Esu baigusi specialiojo pedagogo Vilniaus universitete bei logopedo – specialiojo pedagogo studijų programas Šiaulių universitete. Esu klinikinė logopedė. Dirbu su vaikais, turinčiais kalbos ir komunikacijos sutrikimų bei suaugusiais po įvairių galvos smegenų traumų. Nuo pat studijų baigimo dirbau specialiąja pedagoge ir logopede mokykloje, reabilitacijos centre. Esu apsigynusi spec.pedagogės metodininkės kvalifikacinę kategoriją. Mėgstu savo darbą, todėl man smagu ir lengva užmegzti ryšį su mažaisiais šnekoriais, kad pratybose jie norėtų aktyviai dalyvauti. Logopedinių užsiėmimų metu mokau taisyklingos tarties, plėsti ir aktyvinti žodyną, lavinti foneminę klausą, tobulinti gramatinį kalbos taisyklingumą. Mokyklinukams padedu įveikti skaitymo ir rašymo sunkumus. Visada mielai bendrauju su tėveliais. Suaugusiems asmenims, praradusiems kalbą, padedu ją atstatyti.

Specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijas baigiau 1996 m., nuo to laiko dirbau spec.lopšelyje-darželyje, privačioje mokykloje bei Vaiko raidos centro Ankstyvosios reabilitacijos dienos stacionare. Turiu ilgametę privataus logopedo darbo praktiką.
Mano specializacija – ankstyvo amžiaus vaikų prieškalbinės/kalbos raidos sutrikimai, skaitymo bei rašymo sunkumų įveika.